Just an ordinary girl . always want to be loved . +Follow  | ϟDashboard.
//Dowemontel ϟ
Fever in march
09 March 2012 4:11 AM | 0 comelettew

  Assalamualaikum . Dah lama kan aku tak update new entry ? aku tahu . sebab tu lah . sibuk edit sana sini situ , sampai terlupa nak update . apa-apa pun , bukan nya ramai sangat readers kan . kan aku buat second account blog ni . jujur lah , aku baru ada 6 followers . so what ? tak menjadi masalah kan . aku tak perlukan followers yang banyak macam orang lain sampai 1k , 2k . uhukss , tak batak sangat laahh . I just need readers yang setia . aku ni kalau taip atau update pasal crush memang laju . naknak , dia punya panjang tu mengalahkan karangan dengan essay yang pernah aku buat .

   Sebenarnya , minggu ni minggu periksa . tapi , dah habis dah hari jumaat . lepastu esok aku cuti seminggu . jyeahh ! eh eh , result belum dapat lagi ma , er , eksaited nyaa . takut gila . rimas nya , tak lega doh selagi tak dapat result tu . even teruk macam mana pun . so far , first month exam ni , ah ! agak susah lah sikit . tadi , cikgu ERT cakap , ramai yang fail . YaAllah , kau beri lah keputusan yang terbaik untukku . sebenarnya kann , tadi kan , masa waktu sejarah kan tak belajar , cikgu masni suruh kemas kelas . sekali , aku nampak DIA . dekat luar kelas . Shit ah !  aku dah tak suka kau doh . aku sakit hati dengan kau doh . aku frust dengan kau doh . eh , asal belakang ada 'doh' ni ? bangang aku ni . haih , aku tak boleh concentrate doh masa belajar . asyik ingat dekat dia . bila tengah takde cikgu dekat kelas dia , mesti dia keluar class , pastu diri dekat kaki lima tu . mula lah dia buat perangai dia . baca buku lah . ada sekali . dia pandang aku , aku pandang dia , lepastu dia panggil sorang budak cina ni , budak cina tu pon datang tengok aku sekali . aku pun menyorok lah . apa kena mengena nya dengan dia ? aku tak kenal . lelaki tu pun aku tak kenal . macam muka cikgu Barlia doh muka dia . masa dia pandang aku , aku pun pandang dia , adui ! dia cepat - cepat pandang tempat lain . lepastu pandang balik . aku pandang je lah dia , tak gerak-gerak . yang dia tu , pandang tempat lain pula . haih . eh , bye . aku ni SS sikit <3














Past | Future

“Love between strangers takes only a few seconds and can last a whole life.”