Just an ordinary girl . always want to be loved . +Follow  | ϟDashboard.
//Dowemontel ϟ
Tutorial nak guna Blocquote
22 November 2011 11:54 PM | 0 comelettew

   tutorial kali ini adalah cara nak guna blocquote . aku tahu ada yang ta pandai nak guna lagi kan ? jomjom . aku ada sample gambar . dan mungkin bila aku tunjuk nanti , korang akan faham lah . jadi , jom bac bismillah dulu . ini untuk menjadi lah :)


yang dekat atas ni adalah contoh . tak tahulah kalau korang faham ke tak . korang cari dekat bahagian menu diatas tu , tanda (,,) tapi terbalik . yang besarrr punyaaa . mesti ada .senang , Dari kanan kotak ketiga . dapat ?
okay . itu sahaja . kalau tak faham tanya tau .

P/s : Korang kena highlight dulu ayat yang korang nak buat Blocquote tu . pastu baru click simbol (Quote) okay :) bye














Past | Future

“Love between strangers takes only a few seconds and can last a whole life.”