Just an ordinary girl . always want to be loved . +Follow  | ϟDashboard.
//Dowemontel ϟ
Tutorial tukar warna highlight
23 November 2011 12:27 AM | 0 comelettew

   okay , assalamualaikum :) . harini aku nak ajar korang tukar highlight korang kepada warna lain . jom kita start dulu .

mula-mula
1)Log in
2)Design
3)Edit Html
4)tekan CTRL + F (untuk senang korang cari kod)

sekarang , cari kd yang aku bagi dekat bawah ni :

a:link {
pastu , korang copy kod yang aku bagi dekat bawah ni , dan paste SEBELUM kod yang dekat ATAS ni tau :

::-moz-selection {
background:#000000;
color:#FFFFFF;
}

::selection {
background:#000000;
color:#FFFFFF;
}
#untuk pengetahuan . ini untuk Mozilla FireFox dan Google Chrome sahaja !
#yang untuk background ,yang warna MERAH , korang boleh tukar warna . tak kisah warna ape pon .
untuk cari warna , korang boleh cari SINI  .

 P/s : sebarang pertanyaan , boleh tanya saya di , fb , twitter dan first blog saya HERE














Past | Future

“Love between strangers takes only a few seconds and can last a whole life.”