Just an ordinary girl . always want to be loved . +Follow  | ϟDashboard.
//Dowemontel ϟ
Why you looking meh ?
17 January 2012 12:33 AM | 0 comelettew

   Assalamualaikum , dengan ini saya berjanji tidak akan online twitter dan facebook melainkan hari malam sabtu dan malam ahad . yeye je an . hawlo , harini aku tak tahu nak cerita apa wey . senang cerita , tutup buku je lah . cerita dah habis . eheh , tak lupa lagi ah . nak tahu tak ? hari ahad aku sedih gila nak mati . aku tak boleh keluarkan air mata daripada mata aku . tapi , air mata tu dah keluar dekat dalam hati . mean , aku menangis dalam hati . itu tanda aku sangat lah sakit hati . sangatsangat . i don't know why am i feel like this . for sure , sebelum aku menangis tu , aku ada tengok izzat abang form 5 tu punya profile dekat fb . pastu , aku nampak status dia , dia tulis 'I miss You sayang' luh , i'm so jealous right now . as i say , i don't know why am i feel like this . aku suka abang tu ke ? ohh , ada lagi , aku nampak dia punya status relationship dengan 'Nurul Jook Soo' siapa tu ? jangan lah buat aku jadi cemburu wey . swear , aku suka abang tu .. bila nampak dia , tangan aku jadi sejuk , aku rasa tak tenang , jantung aku , sound like , 'Dup Dap Dup Dap' tapi sekarang , dia buat aku benci dekat dia . sekarang jangan harap aku nak senyum dekat dia and the geng lagi . so , yang masa dah habis mesyuarat rumah sukan tu , siapa panggil nama aku ? then , ada cakap sesuatu ? ke korang panggil syazana ? yang aku ni duk perasan sengsorang lah en ? menyirap ah wey . aku fuck gila orang yang suka buat aku perasan ni . last - last aku yang jatuhh . so what ? dekat sini takde siapa pon yang salah . yang salah tu semua aku . aku ni cuma perasan orang suka dekat aku . tadi aku masa nak balik , aku nampak dia dengan abang amirul . aku pandang dia sekilas je . aku tak sanggup tengok muka dia lagi . bila tengok muka dia , aku nak suka dekat dia balik .


     Yang ni masa balik pulak . aku tunggu bas dengan syazana . first-first ada bas metro , pastu rapid U6 . tapi , kitorang dua orang tak naik . sebab zana taknak lintas , kita naik lah bas rapid T204 . masa tengah tunggu turn naik bas tu , dekat situ ada shakiman , syakirin , azan , fazli , ezza , iman dgn safwan sably dll . masa dalam bas , aku dengan zana duduk dekat bahagian second line tapi menghadap ke belakang . faham tak ? aku dengan syazana pandang tempat duduk belakang je . sebab kita duduk kerusi yang terbalik . pening ah kan kepala kalau duduk centu ken ? . pastu first2 , aku nampak lolipop . azizi mazlan . mata sepet tu . aku cakap lah dekat zana , zana ,abang lolipop ah . mana2 ? tu , dekat sebelah pintu . ohh . pastu , masa aku dengan zana tengah cakap , tetiba aku pandang straight pastu nampak safwan sably . uhmaigud ! dia pandang aku . lul , aku bukan nak perasan dekat sini . tapi dah aku pandang cepat2 dekat dia , dia pon pandang aku jugak . nak buat macam mana . apa pon , kita sejenis ah fwan , mata kita sepet . haha . berterusan lah benda tu jadi . aku pandang dia , dia pandang aku balik . apa dah . dah lah handsome , rambut perang , pendek , putih ,sepet, muka pink . siapa taknak kan . lepastu , sebelah fwan ada Khairi jasri . haritu aku baru kenal dia dalam fb . sebelum tu , aku pernah nampak dia for the first time dekat dalam bas T204 jugak . dia tu geng dengan azizi dgn fwan semua tu lah kot . lepastu , masa balik turun bas , aku , abang danish , safwan , azan , ezza turun bas tau . tapi , masa kita orang dah turun , takde tempat nak lalu pulak . aku nak lalu pon tak leh . sebab sebelah bas tu ada pokok duri . sempit sangat ah jalan tu . yang sempat jalan pon budak dua orang ni , fwan dengan azan .  haha . tahulah badan kecik . luls , kecik sangat . wekk . memang pung . pastu , aku ambil keputusan untuk lalu belakang bas darippada tunggu bas tu jalan . sampai esok tak gerak an .pastu , yang lain pun ikut . masa aku dah lintas tu , aku nampak fwan beli air soya dengan azan . pastu dia pandang aku lagi . apa ni duh ? lelaki memang suka usya orang eh ? haha . bye . lenguh menaip :)














Past | Future

“Love between strangers takes only a few seconds and can last a whole life.”