Just an ordinary girl . always want to be loved . +Follow  | ϟDashboard.
//Dowemontel ϟ
Prank by Edry Woop
29 January 2012 9:06 AM | 0 comelettew

  
    Assalamualaikum | Hello Fellas . bulan januari banyak benda tak tahu dari mana datang dekat aku . tension lah macam ni . aku nak azam baru . jangan beri dugaan yang aku tak sanggup nak lalui . sumpah cakap , benda yang aku tak nak terjadi tetibe jadi . menyakitkan hati aku pula tu . kalau best takpe jugak . aku tak henti2 senyum tau . ni , hampehh . kenapa lah YaAllah . aku nak study . aku nak stop bukak Fb dgn Twitter . semua sakitkan hati . aku taknak hidup cara senang ni . cara hidup aku yang sekarang ni buat aku jadi malas tahu tak ? kalau aku takde semua ni , mesti aku dah lama jadi rajin . study memanjang je kan . aku sendiri tak tahu apa masalah aku . kau tahu ? lagi tak tahu kan , korek hidung je lah .

   Aku cuma doa pagi petang siang malam dengan Allah benda yang paling penting je . kalau nak capai apa2 yang kita nak , mestilah usaha . usaha tu tangga kejayaan . masa cuti tu , tahu tak ? aku sedih gila . pasal yang orang aku admire gila tu lah .takpe , kan aku dah cakap , aku dah boleh terima kalau dia takkan pernah jadi aku punya . sebab dia dah berpunya . kaann ? rupa-rupanya , kau panggil nama S . baru aku tahu . dah ! aku takkan ingat kau dah . kau Senior aku . aku kena respect kau . Kau pon sepatutnya jangan bagi aku cair dengan kau lah . lastlast aku yang kena haremm macam ni . tak ke merana tu sayang ? bye .

   semalam hari sabtu , Edry Woop . kenal tak ? aku pun tak kenal . dia just friends dekat Fb aku . nak tahu , dia hantar dekat IM , dia cakap 'Assalamualaikum , Jum couple <3' tak ke gila . aku cakap lah dekat dia balik 'nak rank orang nombor satu , hahahahaha' pastu dia cakap 'maksud you?' Luls . aku tak reply masa tu . aku dah agak , status sia semua patah hati , dia cakap nak Cari pasangan . mesti lah dari laman sosial kan . lagipon takkan aku nak cakap 'Jom couple' dekat dia balik . baik punya dia printscreen aku yang malu .lupa nak printscreen lah . nanti lah . eh , dah pukul 1.00 pagi lah . esok aku sekolah . habess .


I've always be a toy for someone . I'd love the way you playing me <3














Past | Future

“Love between strangers takes only a few seconds and can last a whole life.”