Just an ordinary girl . always want to be loved . +Follow  | ϟDashboard.
//Dowemontel ϟ
New Year
31 December 2011 8:39 AM | 1 comelettew

    Assalamualaikum . tajuk pon dah new year . berah nya hati nak tinggalkan tahun 2011 . nak buat macam mana ? redha je lah . masa berjalan dengan pantas , nak tak nak , benda tu berlaku jugak en . so far , tahun ni tak ada lah banyak dugaan dan cubaan daripada Allah yang aku tak boleh terima . keputusan exam pun aku masih boleh terima lagi ah . nak kata teruk tak jugak , nak kata bagus tak jugak . so , sederhana je lah . aku bukannya pandai sangat . dan aku mintak sangat lah aku ni jadi pandai . kalau nak berjaya mesti ada daya usaha en .


   may this 2012 bring me to another world that can change my life . this is my wish . you know ? i feel like want to cry , but i can't . difficultly want to stand from crying . when i'm praying , i'm always make a wish . you nak tahu tak wish i tu ? nak sangat kan , nahhhhh :



Lulus PMR

Dapat masuk Kolej Vokasional

Jadi chef terkemuka














Past | Future

“Love between strangers takes only a few seconds and can last a whole life.”