Just an ordinary girl . always want to be loved . +Follow  | ϟDashboard.
//Dowemontel ϟ
Holla
13 December 2011 7:20 AM | 0 comelettew



  Asslamualaikum . nampak tak apa - apa yang change ? tak nampak ? kau memang buta warna . jkjk . hihi . dah dua kali aku design blog ni , kali ni aku guna classic template . nak ubah , godek , search dan sebangainya memang nak pecah hotak lah aku cakap . aku sarankan yang dah pakai  simple template tu , sudah-sudah lah . memang susah nak edit kalau guna classic template . dah kalau keras kepala macam aku ni nak try sangat kan , try lah . nak tengok , pecah otak tak . apa yang kau nampak ni , ni lah hasil tangan aku . template from ainkyra dan jaja . thankyou awaks . cantik blogskin awak buat . dan yang pastinya , bukan seratus peratus aku copy code dorang . yang lain ni aku edit sendiri . sebab tu aku cakap nak pecah otak . okaybye . aku mengantuk nak tidur :P tc


P/s : bagi sesiapa yang pergi click dekat button stuffs tu , sorry okay . semua sudah terdelete . tapi , nanti aku buat balik tau . bye














Past | Future

“Love between strangers takes only a few seconds and can last a whole life.”